Letnia sesja w Turawie

Lato już za nami, a ja odgrzebałam zdjęcia z wspaniałej sesji, którą zrealizowałam wspólnie z Pawłem Staufferem jeszcze w ubiegłym roku.

Sesja odbyła się nad naszym pięknym Jeziorem Turawskim. Odkryłam piękny zakątek na turawskiej plaży i o zachodzie słońca przystąpiliśmy do pracy. Czasu mało, bo słońce wbrew pozorom zachodzi szybko i światło i plener zmieniały się z minuty na minutę.

Poniżej możecie zobaczyć efekty naszej pracy.

I na koniec backstage z  przygotowań do sesji 😉

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w tej wspaniałej sesji.

Zdjęcia: Paweł Stauffer 

Aranżacja i przygotowanie sesji: Małgorzata Kochanek – Anioły Przyjęć

Ten wpis został opublikowany w kategorii Inspiracje, Przyjęcia z Aniołami Przyjęć, Śląskie perełki i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

