Zima

U mnie dalej zima i znajduję tak piękne inspiracje zimowych dekoracji, że nie chcę żeby odchodziła 😉

Komu zorganizować zimowe wesele ? 😉

Na te inspiracje natknęłam się przeglądając mój ulubiony blog ślubny Green Wedding Shoes. Zachwyciła mnie imitacja spadającego śniegu zrobiona z jojo. Tak, czasem dobry pomysł to już więcej niż połowa sukcesu 😉

Już pisałam o zimowych okryciach dla pań, nowych trendach i cieplutkich kardiganach. Do podglądnięcia tutaj.

Na Green Wedding Shoes znalazłam świetną zimową sesję, czerwony kardigan, czerwony krawat i czerwona szminkę.

Zdjęcia: Love Is a Big  Deall

Źródło: Green Wedding Shoes

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Inspiracje, Porady, Wesela z motywem przewodnim i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

